Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019

Τα όνειρα που χτίζονται... (Σεπτέμβριος 2019)

Καλό μήνα σε όλους, εντός και εκτός Ελλάδας! Μπήκε και ο Οκτώβριος και είμαι εδώ προσπαθώντας να γράψω το "Περάστε την πρώτη του μηνός" κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή... Γενικά και τον προηγούμενο μήνα δεν έκανα κάτι για το Τραγουδοποιός.GR
Το ευχάριστο είναι ότι ξεκίνησα να παίζω μπουζούκι και αυτό μου δίνει κουράγιο... Δυστυχώς όλα τα υπόλοιπα είναι δύσκολα...

Θα σπάσει το μπουζούκι μου
[Μάρκος Βαμβακάρης, 1940]


Ε, τα έχω ξαναπεί... Όταν δεν είμαι καλά με βοηθάνε τα τραγούδια... Ο Μάρκος... Ο Στέλιος... Όταν τραγουδάει ο Στελλάρας και το τραγούδι είναι του Άκη Πάνου το αποτέλεσμα είναι εγγυημένο...

Τα όνειρα που παίρνουνε
για λίγο το μυαλό μου
μερώνουν τον καημό μου
μια τόση δα στιγμή...



* * * * *

Τον μήνα που πέρασε είχαμε:
- Ο Δημήτρης Μητσοτάκης και οι Ρε Καντίνι στον Ορφέα.
- Ο Νίκος Μάρκου (Άμβυκες) στο Νέον. 

Το "Περάστε την πρώτη του μηνός" είναι η πρώτη ανάρτηση κάθε μήνα!
Περιλαμβάνει μια ανασκόπηση και τα στατιστικά του μήνα που πέρασε!
Εδώ σ' αυτήν την ανάρτηση μπορεί όποιος θέλει:
- Να κάνει ένα γενικό σχόλιο για τη σελίδα!
- Να εκφράσει μια απορία!
- Να κάνει μια ερώτηση!
- Να ανοίξει κάποιο θέμα για συζήτηση!
- Να πει μια απλή (αλλά τόσο σημαντική) καλημέρα!
...κάτι σαν ένα βήμα δημόσιου διαλόγου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου