Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2018

Τα λόγια, τα μεγάλα που 'χω πει... (Οκτώβριος 2018)

Εντάξει έχει καταντήσει αηδία αυτό που λέω εδώ και πολλούς μήνες... βαρέθηκα και εγώ ο ίδιος να με ακούω... Ούτε τον Οκτώβριο έβαλα καινούρια τραγούδια στη σελίδα... Είναι σε "σειρά αναμονής" δύο δίσκοι και πολλά σκόρπια τραγούδια...  Δεν θέλω να υποσχεθώ ότι τον Νοέμβριο θα αλλάξει κάτι, ωστόσο πρέπει να το κάνω... Λοιπόν, από τον επόμενο μήνα θα βάζω καινούρια τραγούδια στη σελίδα...

Στα λόγια τα μεγάλα που έχω πει
γυρίζει μερικές φορές ο νους μου
εκεί που κάθομαι στο μπαρ 
και ούτε ξέρω τι έχω πιει
και λέω μαλακίες στους διπλανούς μου...



Τον Οκτώβριο είχα την χαρά να ακούσω ζωντανά τον Αποστόλη Δημητρακόπουλο και την Νατάσσα Χρηστίδου. Έχω καταγράψει με την καμερούλα του Τραγουδοποιός.Gr αρκετά τραγούδια και σύντομα θα ανεβάσω μερικά στο κανάλι της σελίδας στο Youtube (https://www.youtube.com/user/TragoudopoiosGRTV). Το τελευταίο τραγούδι που ανέβασα είναι από τον, θρυλικό πλέον, δίσκο του Γιώργου Μιχαήλ...
Μάγισσα
Στίχοι - μουσική: Γιώργος μιχαήλ


Γενικά οι άνθρωποι ξεχνάνε... Φυσικά και εγώ ξεχνάω... Τα γραπτά όμως μένουν για να μας θυμίζουν... Αυτή είναι και η σημαντικότερη διαφορά του Blog από το facebook και τα λοιπά social media. Έκανα πριν λίγο μια "επίσκεψη" στα "περάστε την πρώτη του μηνός" των προηγούμενων μηνών. Πατώντας στους τίτλους μπορείτε να διαβάσετε τα αντίστοιχα κείμενα...

Βουλιάζω σαν χώρα (Οκτώβριος 2016
Η κομπίνα (Οκτώβριος 2013)

Από τον επόμενο μήνα θα δημοσιεύονται στο blog του Τραγουδοποιός.GR κείμενα του φίλου και συνακροατή Νίκου Παπακώστα! Επίσης αν καταφέρω να δημοσιεύσω το πρώτο κείμενο που μου έστειλε η Ελισάβετ... θα μου στείλει και το δεύτερο!

Καλό μήνα, λοιπόν, σε όλους, εντός και εκτός Ελλάδας ! ! ! 


* * * * *

Τον μήνα που πέρασε είχαμε:
- Ο Αποστόλης Δημητρακόπουλος και η Νατάσσα Χρηστίδου στο ΝΕΟΝ.
- Ο  Νίκος Φραγκάκης στο BARLUX.
- Ο Δημήτρης Μητσοτάκης και ο Παναγιώτης Κατσιμάνης στον Σταυρό του Νότου.
- Οι Άμβυκες στο ΝΕΟΝ και στην Αρκούδα.
- Κάθε τετάρτη Ραδιοκοσμολόγιο με τον Θεόφιλο Ματθαίου στο Εναλλακτικό ραδιόφωνο.

Το "Περάστε την πρώτη του μηνός" είναι η πρώτη ανάρτηση κάθε μήνα!
Περιλαμβάνει μια ανασκόπηση και τα στατιστικά του μήνα που πέρασε!
Εδώ σ' αυτήν την ανάρτηση μπορεί όποιος θέλει:
- Να κάνει ένα γενικό σχόλιο για τη σελίδα!
- Να εκφράσει μια απορία!
- Να κάνει μια ερώτηση!
- Να ανοίξει κάποιο θέμα για συζήτηση!
- Να πει μια απλή (αλλά τόσο σημαντική) καλημέρα!
...κάτι σαν ένα βήμα δημόσιου διαλόγου!

2 σχόλια:

  1. Καλό μήνα Νίκο μας!!!Σε άλλα επίσης σπουδαία που θα έρθουν εύχομαι και να κρατάς το ηθικόν ακμαίο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Νατάσσα! Ελπίζω στις επόμενες μέρες να ανεβάσω κάποιο από τα video που τράβηξα στο Νέον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή