Τετάρτη 28 Απριλίου 2021

Σ' αυτό το σπίτι [Νίκος Παπακώστας - Ρόδινος δρόμος]

 Κείμενο: Νίκος Παπακώστας


Σ΄ αυτό το σπίτι με τα καφέ παράθυρα,
Τους ξεφτισμένους τοίχους και τα βαμμένα κουφώματα
Εκεί βουλιάζει η ψυχή μου…
Βαδίζω στα ίδια ετοιμόρροπα σανίδια
Καρτερώντας ευλαβικά τη μοίρα


Σ΄ αυτό το σπίτι που το δέρνει ο άνεμος
Πληγώνοντας τα σάπια παραθυρόφυλλα
Είδα τα ομορφότερα ηλιοβασιλέματα,
Έχω αγαπήσει παράφορα
Κι έχω πονέσει όσο κανείς άλλος

Τώρα πλαγιάζω στην αγκαλιά της νοσταλγίας
Ο σοβάς που πέφτει φέρνει και μια ανάμνηση
Ζω με τις χαρές των άλλων
Πίνω απ΄ το νερό της βροχής να ξεδιψάσω
Χορεύω με τις εμμονές
Εργάζομαι για να νιώθω χρήσιμος

Σ΄ αυτό το σπίτι έκρυβα κάθε τόσο τα όνειρά μου
Μπέρδευα στο άσπρο το χρώμα της ελπίδας
Μήπως και καταφέρω να αλλάξω κάτι
Να αντιστρέψω τη ροή, πριν να λησμονήσω
Να κάνω την ύστατη προσπάθεια να περισώσω,
Όσα καλά μου συνέβησαν
Πριν να φανώ διπλά γελασμένος…

Το άδειο σπίτι
Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός
Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος

Μπορείτε να βρείτε τον Ρόδινο δρόμο και στο facebook:
https://www.facebook.com/rodinosdromos/


Μας ακούτε ζωντανά μέσα από τη σελίδα του Τραγουδοποιός.GR 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου