Δευτέρα 1 Ιουλίου 2019

Θλίψη ...(Ιούνιος 2019)

Καλησπέρα και καλό μήνα σε όλους, εντός και εκτός Ελλάδας! Αυτός ο Ιούλιος για μένα προσωπικά δεν είναι σαν τους προηγούμενους... Έχω ευχάριστα και δυσάρεστα νέα... Το δυσάρεστο είναι ότι έπαθα έμφραγμα στα 44 χρόνια μου... Το ευχάριστο είναι ότι τη γλίτωσα και ελπίζω ότι θα δω τα παιδιά μου να μεγαλώνουν... Έχω κόψει το τσιγάρο και προσέχω πλέον την διατροφή μου...

Μαζί με εμένα τη γλίτωσε και το Τραγουδοποιός.Gr, γι αυτό συνεχίζουμε εδώ, με σκέψεις για κάποιες βασικές αλλαγές, ώστε να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα για την μουσική, τα οποία έχουν αλλάξει ριζικά σε σχέση με το 2008 που ξεκίνησε το Τραγουδοποιός.GR Να θυμίσω για τους καινούργιους φίλους της σελίδας, μπορούν να διαβάσουν με λίγα λόγια ΕΔΩ τι ακριβώς είναι το Τραγουδοποιός.GR
Α, τώρα που το θυμήθηκα, έχουμε και εκλογές στις 7 Ιουλίου... Ίσως οι πιο "μουγκές" εκλογές όλων των εποχών... Το πρόβλημα που έχουμε γενικά είναι ότι ξεχνάμε. Ευτυχώς όμως τα γραπτά και τα τραγούδια μένουν. Το παρακάτω ορχηστρικό το έγραψα το 2015 την εβδομάδα πριν το δημοψήφισμα (29/06/2015 έως 05/07/2015). Σ' αυτήν την μουσική βγήκε όλη η θλίψη που ένοιωθα βλέποντας τους Έλληνες να διχάζονται υπέρ του ναι ή του όχι...

Θλίψη (Ορχηστρικό) 
Μουσική - μπουζούκι: Νίκος Μάρκου


Δυστυχώς, θλίψη νοιώθω και τώρα, βλέποντας ότι θα έχουμε μια από τα ίδια και πάλι... Έτσι ακριβώς όπως τα είχανε προγραμματίσει... Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο από τα δύο... Το ότι, ο Μητσοτάκης θα γίνει πρωθυπουργός ή ότι ο Τσίπρας θα πάρει μεγάλο ποσοστό... Και μην μου πει κανείς τις μαλακίες για "δεξιά και αριστερά" αυτά τα έχουμε ξαναπεί... Όλα τα γουρούνια την ίδια μούρη... 
Η σκέψη μου για την μεταξύ τους συναλλαγή είναι: Ο Μητσοτάκης βοήθησε υποχθόνια και με όλες του τις δυνάμεις τον Τσίπρα να προδώσει την Μακεδονία και ο Τσίπρας έκανε τα πάντα για να σιγουρέψει την αυτοδυναμία του Μητσοτάκη. Οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους.


Το "Περάστε την πρώτη του μηνός" είναι η πρώτη ανάρτηση κάθε μήνα!
Περιλαμβάνει μια ανασκόπηση και τα στατιστικά του μήνα που πέρασε!
Εδώ σ' αυτήν την ανάρτηση μπορεί όποιος θέλει:
- Να κάνει ένα γενικό σχόλιο για τη σελίδα!
- Να εκφράσει μια απορία!
- Να κάνει μια ερώτηση!
- Να ανοίξει κάποιο θέμα για συζήτηση!
- Να πει μια απλή (αλλά τόσο σημαντική) καλημέρα!
...κάτι σαν ένα βήμα δημόσιου διαλόγου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου