Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

Ποιήματα για μελοποίηση - Σάκης Αθανασιάδης

Αυτό είναι κάτι καινούριο για το Τραγουδοποιός.Gr! Σαν ιδέα ήταν πάντα στο βάθος του μυαλού μου, ότι μέσα από τη σελίδα μπορούν να βγουν συνεργασίες μεταξύ στιχουργών και μουσικών. Δεν πρόλαβα όμως να ανακοινώσω ή να γράψω κάτι γι αυτό, με προλάβατε εσείς*... Και αυτό είναι ακόμα καλύτερό!!! Δείχνει ότι εδώ είμαστε μια μεγάλη παρέα, στην οποία ο καθένας ξέρει γιατί συμμετέχει!!! 


Ο Σάκης Αθανασιάδης παρακολουθεί το Τραγουδοποιός.GR εδώ και λίγα χρόνια. Γράφει ποιήματα και στίχους. Την ποιητική συλλογή του με τίτλο "Οι ανάσες των εραστών" τη δίνει δωρεάν από το διαδίκτυο! Όλα τα ποιήματα είναι ελεύθερα για μελοποίηση, αρκεί φυσικά όποιος ενδιαφέρεται να επικοινωνήσει μαζί του...

Πατήστε ΕΔΩ για να κατεβάσετε το βιβλίο σε μορφή pdf

Μπορείτε επίσης να δείτε και το δικό του blog: Σάκης Αθανασιάδης - Ποιήματα - Στίχοι για μελοποίηση 

Επειδή κανείς δεν ξέρει "τι θα αρέσει, σε ποιον" και πότε θα έχει την έμπνευση ένας δημιουργός, εύχομαι στα ποιήματα αυτά να βρουν το δρόμο τους και ίσως κάποια να γίνουν τραγούδι!!!


*...και λέω ότι με προλάβατε εσείς, γιατί πριν από λίγες μέρες επικοινώνησε μαζί μου μια στιχουργός και μου ζήτησε να έρθει σε επικοινωνία με κάποιον από τους τραγουδοποιούς! Έγινε η επαφή και του έστειλε στίχους. Είδη έχουν μελοποιηθεί κάποιοι από αυτούς και ελπίζω σύντομα να έχουμε στο Τραγουδοποιός.Gr τα τελικά αποτελέσματα, δηλαδή τα τραγούδια!!!

** Αν και έχω εκτυπώσει το βιβλίο του Σάκη, δεν έχω προλάβει να ακόμα να το διαβάσω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου