Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015

Είναι Ψεύτες και Επικίνδυνοι και ΑΥΤΟΙ και οι ΑΛΛΟΙ...(Ιούνιος 2015)

Αυτή η "πρώτη του μηνός" είναι πραγματικά διαφορετική από όλες τις προηγούμενες. Είναι χειρότερη από όλες. Δεν μπόρεσα να κάνω και πολλά για τη σελίδα, για τα τραγούδια... τρεις αναρτήσεις στην αρχή του μήνα... Από ένα σημείο και μετά δεν είχα διάθεση και κουράγιο να γράψω ή να προβάλω κάτι. Πιστεύω ότι και κανείς από εσάς δεν θα είχε διάθεση να διαβάσει ή να ακούσει...

...και τώρα που γράφω δεν έχω διάθεση. Είναι πολύ μεγάλη η θλίψη που νοιώθω... Βλέπω στο facebook, γνωστούς και άγνωστους, να τάσσονται λυσσαλέα υπέρ του ΝΑΙ ή του ΟΧΙ... Ακούω ανθρώπους στη δουλεία, στο δρόμο να παίρνουν απόλυτη θέση υπέρ της μίας ή της άλλης πλευράς... 

Δεν μπορώ να βάλω τις σκέψεις μου σε μια σειρά. Όσα έχω να πω, θα τα πω μπερδεμένα... Όσοι παρακολουθείτε αυτά που γράφω εδώ και χρόνια με ξέρετε. Για όσους κατά τύχη θα πέσουν πάνω σ' αυτό το κείμενο τους βάζω να ακούσουν ένα τραγούδι μου...



- Εγώ την Ευρώπη τους ποτέ δεν την ήθελα, ούτε τώρα την θέλω. Η Ευρώπη τους, πλήρωνε επί χρόνια τους αγρότες για να πετάνε τα προϊόντα τους. (καλά, κανείς από όλους αυτούς τους σοφούς δεν σκέφτηκε ΠΟΤΕ να πληρώνει τον αγρότη για να τα δίνει δωρεάν στην Αφρική, όπου τα παιδιά πεθαίνουν από την πείνα...)
- Όταν άρχισε η κρίση πίστευα ότι αν οι Έλληνες λέγανε στους Ευρωπαίους: "Δεν τα θέλουμε τα λεφτά σας, βγαίνουμε από την ένωση και γυρίζουμε στη δραχμή", θα τρέχανε, θα μας παρακαλούσαν γονατιστοί για να μας τα δώσουν. Αυτό θα μπορούσε να γίνει ακόμα και σήμερα, αλλά βασική προϋπόθεση θα ήταν να το πούμε οι Έλληνες ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ... 
- Με ακούς εσύ φίλε που μου προτείνεις να ψηφίσω ΝΑΙ;
- Εσύ φίλε που αγωνίζεσαι να ψηφίσω ΟΧΙ με ακούς;
- Είστε και οι δύο άθλιοι και επικίνδυνοι σαν αυτούς εκεί μέσα στη Βουλή...

- Πιστεύω ότι ΠΟΤΕ οι ξένοι μέσα στους αιώνες δεν ήθελαν το καλό της Ελλάδας...
- Ούτε τώρα το θέλουν...
- Το κακό είναι ότι και οι δικοί μας πολιτικοί ΟΛΟΙ δεν θέλουν το καλό της Ελλάδας...
- Ειλικρινά αν κάποιος μου έλεγε να ψηφίσω για να βγω από την Ευρώπη θα το έκανα και θα αγωνιζόμουν γι αυτό.
- Δεν μου το ζητάει όμως κανείς. 
- Μου ζητάνε να διαλέξω με ποιο ΦΠΑ θέλω να εξοντώσω τα νησιά, με 13 ή με 23;
- Μου ζητάνε να ψηφίσω με ποιον από τους δυο τρόπους θέλω να κόψω τις συντάξεις των παππούδων. (εσύ φίλε, υποστηρικτή του ΟΧΙ, αν δεν το έχεις καταλάβει εδώ και λίγες μέρες έχουν κοπεί και οι συντάξεις και οι μισθοί...)
- Εσύ, φίλε υποστηρικτή του ΝΑΙ δεν έχει καταλάβει ότι σε δουλεύουνε οι πολιτικοί σου; Σου λένε ότι ΜΟΝΟ αυτοί θέλουν να σε κρατήσουν στην Ευρώπη... είναι ΨΕΥΤΕΣ, αφού κι Τσίπρας σου λέει το ίδιο. Να ψηφίσεις ΟΧΙ για να πάει την Δευτέρα να διαπραγματευτεί με τους Ευρωπαίους...

Δυστυχώς εδώ που φτάσαμε, μετά το κλείσιμο των τραπεζών, όσο κι αν δεν μου αρέσει, δεν μπορούμε να βγούμε από την Ευρώπη... Ένας τρόπος θα υπήρχε, αλλά δεν υπάρχει ηγέτης για να μας ενώσει ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες. Αν υπήρχε αυτός ο ηγέτης δεν θα πείραζε ΚΑΝΕΝΑΝ το κλείσιμο των τραπεζών και θα αντιμετωπίζαμε ΟΛΕΣ τις δυσκολίες...

* όποιος πιστεύει ότι οι τράπεζες θα ανοίξουν την Δευτέρα, δεν έχει παρά να περιμένει (λίγες μέρες μείνανε) για να πειστεί ότι για άλλη μια φορά η κυβέρνηση λέει ψέμματα... Πριν με κατηγορήσετε ότι επειδή αποκαλώ ΨΕΥΤΕΣ αυτούς που κυβερνούν, είμαι με τους άλλους, ξανακούστε το τραγούδι μου... Θα το ξαναπώ: Είναι Ψεύτες και Επικίνδυνοι και ΑΥΤΟΙ και οι ΑΛΛΟΙ...

* * * * *


Τον μήνα που πέρασε...
Είχαμε  δυο καινούρια τραγούδια σε μουσική του Αλέξανδρου Χατζή!

Συναυλίες - εμφανίσεις:
- Oι Άμβυκες στην ΑΡΚΟΥΔΑ.
- Ο Γιώργος Βαλιάκας & Ιδανικοί στο Φεστιβάλ ΠΗΝΕΙΟΥ .


Το "Περάστε την πρώτη του μηνός" είναι η πρώτη ανάρτηση κάθε μήνα!
Περιλαμβάνει μια ανασκόπηση και τα στατιστικά του μήνα που πέρασε!
Εδώ σ' αυτήν την ανάρτηση μπορεί όποιος θέλει:
- Να κάνει ένα γενικό σχόλιο για τη σελίδα!
- Να εκφράσει μια απορία!
- Να κάνει μια ερώτηση!
- Να ανοίξει κάποιο θέμα για συζήτηση!
- Να πει μια απλή (αλλά τόσο σημαντική) καλημέρα!
...κάτι σαν ένα βήμα δημόσιου διαλόγου!

Οδηγίες για το κατέβασμα των τραγουδιών

https://www.facebook.com/tragoudopoios

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου