Κυριακή 1 Μαρτίου 2015

Κυριακή... (Φεβρουάριος 2015)

Ήρθε άλλη μια "Πρώτη του μηνός" και είναι ημέρα Κυριακή! Με αυτήν την ημέρα, την Κυριακή, έχω ένα "θέμα". Δεν ξέρω γιατί, δεν μπορώ να το ξεκαθαρίσω... Κυριακή έχω γράψει και τα περισσότερα τραγούδια μου. Έχω στίχους από τραγούδια που έγραφα όταν ήμουν 18-19 χρονών, σχεδόν σε όλα υπήρχε μέσα η Κυριακή! Κάπου μέσα στο 2006 έγραψα κι ένα ορχηστρικό με αυτόν τον τίτλο! Υποθέτω ότι θα ήταν Κυριακή η μέρα... δεν έχω στη μνήμη μου εικόνες ή σκέψεις για το πως γράφτηκε, απλά γυρνούσε η μουσική αυτή μέσα μου, δεν την ξέχασα ποτέ, ώσπου το 2013 το ηχογράφησα μαζί με τον Γκόγκο...


Θυμάμαι, παλιά οι Κυριακές μου ξεκινούσαν μετά το μεσημέρι και ίσως κάποιες φορές από το απόγευμα! Τώρα πλέον ξεκινούν από το πρωί... Γενικά τις Κυριακές (τις παλιές, όχι τις καινούριες) μόλις ξυπνούσα έκανα καφέ και έπιανα το μπουζούκι. Πολύ σπάνια πλέον παίζω μπουζούκι Κυριακή μεσημέρι. Σήμερα όμως την Κυριακή μου θα την Περάσω με το μπουζούκι στα χέρια!!! Από το μεσημέρι θα είμαι μαζί με τους Άμβυκες στην Αρκούδα!!! (δείτε λεπτομέρειες ΕΔΩ) Όχι όμως με καφέ... με τσίπουρο, μεζέ και πολλά τραγούδια!
Λοιπόν, αυτά για σήμερα πήγε είδη μία η ώρα! Ραντεβού αύριο το μεσημέρι στην Αρκούδα...

* δεν θα κάνω σχόλιο για την κυβέρνηση, την αντιπολίτευση, τους "εταίρους" και τους λοιπούς συγγενείς... σίγουρα κάτι μας ετοιμάζουν, αλλά δεν ξέρω τι...


* * * * *

Τον μήνα που πέρασε...
Ένας καινούριος τραγουδοποιός μπήκε στην παρέα μας!
Τρία καινούρια τραγούδια του Βασίλη Αναγνώστου!

Συναυλίες - εμφανίσεις:
- O Γιώργος Μιχαήλ και το Δημήτρης Βαβλιάρας στο BLOCK33 και στο Κα-Φε-Λα-Φαμ στην Κοζάνη.
- Ο Μπλάκυ (κιθάρα) και ο Γιώργος Καλούσης (τσέλο) συνεχίζουν κάθε Παρασκευή στο ΚΩΝΕΙΟ στις Συκιές!
- Ο Γιώργος Βαλιάκας και Ιδανικοί μαζί με τους ΛΑΡΓΚΟ στο STAGE στη Λάρισα.

Τους στίχους από τρία τραγούδια "Μελαχροινή" του Θεόφιλου Ματθαίου, "Κορνίζα" του Κώστα Λόζου και "Της μοίρας τα καμώματα" του Νίκου Μάρκου!

Νέο μέλος στο blog o Τάκης Νικολετάτος που έχει το δικό του Blog με όνομά "Μικρό ταξίδι"


Το "Περάστε την πρώτη του μηνός" είναι η πρώτη ανάρτηση κάθε μήνα!
Περιλαμβάνει μια ανασκόπηση και τα στατιστικά του μήνα που πέρασε!
Εδώ σ' αυτήν την ανάρτηση μπορεί όποιος θέλει:
- Να κάνει ένα γενικό σχόλιο για τη σελίδα!
- Να εκφράσει μια απορία!
- Να κάνει μια ερώτηση!
- Να ανοίξει κάποιο θέμα για συζήτηση!
- Να πει μια απλή (αλλά τόσο σημαντική) καλημέρα!
...κάτι σαν ένα βήμα δημόσιου διαλόγου!

Οδηγίες για το κατέβασμα των τραγουδιών

https://www.facebook.com/tragoudopoios

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου