Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Ζεϊμπέκικο παλιό


Για ένα ζεϊμπέκικο παλιό
παραγγελιά θα δώσω
μέσα απ' τον πόνο της πενιάς
διπλό καημό να νιώσω!

Ένα ζεϊμπέκικο βαρύ
απόψε θα χορέψω
βήμα στο βήμα μήπως βγει
ο πόνος μου πιο έξω!

Κάθε στροφή και στεναγμός
ένας για κάθε λάθος
ν' ακούσει θέλω κι ο Θεός
για το δικό μου πάθος
Κι όταν σκυφτός τη γη βαριά
χτυπήσω με το χέρι
του κάτω κόσμου η μοναξιά
πως είμαι εγώ θα ξέρει

Σ' ένα ζεϊμπέκικο τρελό
θ' αδειάσω την ψυχή μου
και δυνατά θα τραγουδώ
ν' ακούγεται η φωνή μου!

Κάθε στροφή και στεναγμός
ένας για κάθε λάθος
ν' ακούσει θέλω κι ο Θεός
για το δικό μου πάθος
Κι όταν σκυφτός τη γη βαριά
χτυπήσω με το χέρι
του κάτω κόσμου η μοναξιά
πως είμαι εγώ θα ξέρει

Μουσική: Κώστας Τρικάλης
Στίχοι: Κάτια Ρίσκα
Τραγούδι: Αναστασία Βαφειάδου

Για να κατεβάσετε το τραγούδι πατήστε ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου