Πέμπτη 1 Αυγούστου 2019

Μπουζούκι μου διπλόχορδο ...(Ιούλιος 2019)

Καλό μήνα σε όλους, εντός και εκτός Ελλάδας! Ήρθε κι ο Αύγουστος... Πίστευα ότι τον Ιούλιο θα κάνω πολλά πράγματα για το Τραγουδοποιός.GR, αλλά... τρίχες... δηλαδή μαλλιά που έλεγε κι ο Μαέστρος. Τελικά, θέλει λίγο χρόνο ακόμα η προσαρμογή στα νέα δεδομένα της καθημερινότητας μου, διατροφή, φάρμακα κ.λ.π.
Έχω ξεκινήσει είδη και παίζω μπουζούκι τις τελευταίες δυο βδομάδες... Ευτυχώς, γιατί ο Αύγουστος χωρίς πενιές δεν περνάει...

Μπουζούκι μου διπλόχορδο
μπουζούκι μου καημένο
μονάχα εσύ παρηγορείς 
κάθε φαρμακωμένο


Ελπίζω στον επόμενο μήνα να βάλω καινούρια τραγούδια στη σελίδα και από τον Σεπτέμβριο να πάμε ακόμα καλύτερα... Συνεχίζονται οι σκέψεις για ριζικές αλλαγές και προσαρμογή στα νέα δεδομένα της μουσικής...

* * * * *

Τον μήνα που πέρασε είχαμε:
- Ο Γιώργος Ρούγκας στον Αποσπερίτη.
- Ένα κείμενο του Νίκου Παπακώστα με τίτλο: (ΔΕΝ) ΕΙΜΑΣΤΕ

Το "Περάστε την πρώτη του μηνός" είναι η πρώτη ανάρτηση κάθε μήνα!
Περιλαμβάνει μια ανασκόπηση και τα στατιστικά του μήνα που πέρασε!
Εδώ σ' αυτήν την ανάρτηση μπορεί όποιος θέλει:
- Να κάνει ένα γενικό σχόλιο για τη σελίδα!
- Να εκφράσει μια απορία!
- Να κάνει μια ερώτηση!
- Να ανοίξει κάποιο θέμα για συζήτηση!
- Να πει μια απλή (αλλά τόσο σημαντική) καλημέρα!
...κάτι σαν ένα βήμα δημόσιου διαλόγου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου