Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2017

Μολόγα τα...(Νοέμβριος 2017)

Περιμένοντας τις καλύτερες ημέρες... Άλλος ένας μήνας ξεκινάει και οι καλύτερες ημέρες δεν φαίνονται στον ορίζοντα. Καλό μήνα σε όλους, εντός και εκτός Ελλάδας! Δεν έχω κάποιο θέμα συγκεκριμένο και φυσικά δεν έχω και χρόνο να σκεφτώ, διότι είμαι και πάλι τελευταία στιγμή εδώ μπροστά στην οθόνη... Έχω περίπου μία ώρα πριν φύγει η πρώτη του μηνός. Λέω να ξεκινήσω με ένα τραγούδι...

"Μα απ' το απλό βγαίνει η ουσία
αν τα μπερδέψεις και τα ψάξεις
πάντα βγαίνει μαλακία!"

Ο σωστός ο τραγουδοποιός
Στίχοι - μουσική: Νίκος Φραγκάκης

Πάντα η μουσική ήταν η καλύτερη συντροφιά μου! Έχω μια κούτα ολόκληρη με κασέτες από ραδιοφωνικές εκπομπές που ηχογραφούσα όταν ήμουν πιτσιρίκος. Βλέπεις τότε η μουσική και το ραδιόφωνο πήγαιναν μαζί... Τώρα και εγώ όπως οι περισσότεροι ακούμε... Youtube... Δεν λέω ότι είναι κακό αυτό... Κάθε τραγούδι έχει τη δικιά του "εσωτερική" δύναμη και δεν έχει καμία σημασία ο τρόπος με τον οποίο θα φτάσει στα αυτιά μας. Θυμήθηκα τώρα ένα τραγούδι που είχα ηχογραφήσει από την Ελληνική εκπομπή στο ραδιόφωνο του Μονάχου το 1989. Για μεγάλο διάστημα το άκουγα χωρίς να ξέρω περισσότερες πληροφορίες γι αυτό... Τώρα είναι πιο εύκολα τα πράγματα, απλά γράφεις στο youtube "μολόγατα μολόγατα" και το βρίσκεις...

Μολόγα τα
Στίχοι - μουσική: Άκης Πάνου
Δίσκος: Επειγόντως (1989)


Στα "προσεχώς", αύριο στις 2 του μηνός, έχουμε την εμφάνιση του Γιώργου Μιχαήλ και του Δημήτρη Βαβλιάρα στο Emigre και τον Αποστόλη Δημητρακόπουλου με τη Νατάσσα Χρηστίδου στους Περικλήδες!!!

* * * * *

Τον μήνα που πέρασε είχαμε:

Συναυλίες - εμφανίσεις:
- Οι MelodB στο Δέντρο στο Μπαρ.
- Ο Αποστόλης Δημητρακόπουλος και η Νατάσσα Χρστίδου στο Emigre.
- Ο Γιώργος Βαλιάκας & Ιδανικοί στο Majesty.
Τέλος, σταθερά κάθε Τετάρτη στις 19:00 "Κρουαζιέρα στον αέρα" με τον Θεόφιλο Ματθαίου στο Εναλλακτικό ραδιόφωνο!



Το "Περάστε την πρώτη του μηνός" είναι η πρώτη ανάρτηση κάθε μήνα!
Περιλαμβάνει μια ανασκόπηση και τα στατιστικά του μήνα που πέρασε!
Εδώ σ' αυτήν την ανάρτηση μπορεί όποιος θέλει:
- Να κάνει ένα γενικό σχόλιο για τη σελίδα!
- Να εκφράσει μια απορία!
- Να κάνει μια ερώτηση!
- Να ανοίξει κάποιο θέμα για συζήτηση!
- Να πει μια απλή (αλλά τόσο σημαντική) καλημέρα!
...κάτι σαν ένα βήμα δημόσιου διαλόγου!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου