Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016

Το πεντόλιρο δάκρυ - Απ. Δημητρακόπουλος & Ν. Χρηστίδου [Τραγούδι]

Άλλο ένα τραγούδι...

...είμαστε πολλοί, αλλά είμαστε σκόρπιοι!!!

Θυμάμαι μια κουβέντα που είχα με τον Αποστόλη πριν από καιρό. Μου είχε πει ότι δεν θα ξαναγράψει τραγούδι... Δεν σε πιστεύω, του είπα, η δημιουργία είναι μικρόβιο, αν το έχεις, είναι ανίατο!!! Ομολογώ, ότι δεν έχω ακούσει κάποιο καινούριο τραγούδι του Αποστόλη.
Όμως κάθε τόσο ξετρυπώνει παλιότερα τραγούδια του και μας τα δίνει... Έτσι, ένα βράδυ που γύρισα κουρασμένος και απογοητευμένος, μετά από δώδεκα ώρες δουλειά, βρήκα στο E-mail μου αυτό το τραγούδι...

Το πεντόλιρο δάκρυ
Μουσική
Αποστόλης Δημητρακόπουλος & Γιώργος Τσιτσάς
Στίχοι
Γιώργος Τσιτσάς


Το τραγούδι γράφτηκε το 1972. Η ηχογράφηση έγινε το 2015 με τη φωνή της μόνιμης συνεργάτιδας του Αποστόλη τα τελευταία χρόνια Νατάσσας Χρηστίδου...

Φωτογραφία: Βασίλης Τομπάζης
Πατήστε ΕΔΩ για να κατεβάσετε δωρεάν στον υπολογιστή σας το Πεντόλιρο δάκρυ και άλλα τέσσερα ακυκλοφόρητα τραγούδια του Αποστόλη!!!

Υ.Γ.
Αποστόλη, σ' ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για την εμπιστοσύνη και την τιμή που μου κάνεις, δίνοντας τραγούδια σου μέσα από το Τραγουδοποιός.GR...
Αποστόλη, ότι και να μου πεις δεν σε πιστεύω... είμαι σίγουρος ότι συνεχίζεις να γράφεις τραγούδια ακόμα και σήμερα, ίσως και αυτήν τη στιγμή που σου γράφω...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου