Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015

Χελιδόνα [Στίχοι τρταγουδιών & Video]


Αχ χελιδόνα μου, μικρή,
που φεύγεις για άλλα μέρη.
Κάπου στο νότο, στα ζεστά,
στο άγιο καλοκαίρι.
Παίρνεις μαζί την άνοιξη
και η ψυχή μου μόνη
μέσα στη βαρυχειμωνιά
κουρνιάζει σιγολιώνει!

Προτού πετάξεις και χαθείς
μπροστά απ' τη θωριά μου
γλυκό φιλί σου φίλα με
στα χείλη τα γλυφά μου.
Και πριν τινάξεις τα φτερά,
στον τσουχτερό βαρδάρη
ένα φτερό σου φόρα με
για τύχη φυλαχτάρι!

Μα να 'χεις πάντα μεσ' το νου,
του γυρισμού τη χώρα
σαν θα 'ρθεις ψάξε να με βρεις,
της χαραυγής την ώρα.
Θα 'χω κρατήσει την παλιά,
φωλιά σου φυλαγμένη
μέσα στα στήθια μου χτυπά
και θα σε περιμένει!

Θα 'χω κρατήσει την παλιά, φωλιά σου φυλαγμένη
μέσα στα στήθια μου χτυπά και θα σε περιμένει!


Μουσική - Στίχοι: Θεόφιλος Ματθαίου
Τραγούδι: Θεόφιλος Ματθαίου
Δίσκος: Χρέος



Οδηγίες για το κατέβασμα τραγουδιών...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου