Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

Τι να τους πω [Στίχοι τραγουδιών]


Μέσα στο πλήθος, μέσα στον κόσμο
είμαι κι εγώ!
Μυρίζει δυόσμος, χάνεται ο κόσμος
και εγώ πονώ!
Μεσ' την πορεία, η αδικία
για το καλό!

Είναι λουλούδια,
αχ, ματωμένα, απ' την αυλή
Τι να μου πεις! Τι να σου πω! Τι να τους πω!
Είναι παιδάκια,
αχ, ξεχασμένα, απ' το λαό
Τι να μου πεις! Τι να σου πω! Τι να τους πω!

Αλλάζει ο κόσμος και μας πετάνε
απ' τον γκρεμό!
Δεν σταματάμε, θα προχωράμε
για τ' αύριο!

Είναι λουλούδια,
αχ, ματωμένα, απ' την αυλή
Τι να μου πεις! Τι να σου πω! Τι να τους πω!
Είναι παιδάκια,
αχ, ξεχασμένα, απ' το λαό
Τι να μου πεις! Τι να σου πω! Τι να τους πω!


Μουσική - Στίχοι: Γιάννης Αδάμος
Τραγούδι: Γιάννης Αδάμος, Δημητρα Κουτελίδα
Δίσκος: Στο παραπέτασμα του κόσμου - Ροζ πένες



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου