Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

Το ταξίδι - Δημήτρης Βαβλιάρας [Στίχοι τραγουδιών]


Περπάτησε με στα στενά
του έρωτα μικρή μου
ταξίδεψε με στις φωτιές
που ζώνουν την ψυχή μου!

Είμαι ανάσα της βροχής
και ήλιος του χειμώνα
της τύψης είμαι προσευχή
ξεθωριασμένη εικόνα!

Παρακαλώ του φεγγαριού
το φως του να μη σβήσει
και της αγάπης μου να πει
να μη με λησμονήσει!

Ταξίδεψε με μάτια μου
στα πέλαγα του κόσμου
για να βουλιάξω να σωθώ
να πνίξω αυτό τον πόνο!

Γίνομαι ανάσα της βροχής
σκιά στα βλέφαρά σου
κι όλο ζητούν τα χείλη μου
τα πιο γλυκά φιλιά σου!

Παρακαλώ του φεγγαριού
το φως του να μη σβήσει
και της αγάπης μου να πει
να μη με λησμονήσει!

Παρακαλώ του φεγγαριού
το φως του να μη σβήσει
και της αγάπης μου να πει
να μη με λησμονήσει!

Μουσική: Μάκης Μαυρίδης
Στίχοι: Δημήτρης Βαβλιάρας
Τραγούδι: Γιώργος Κοντορίκος
Δίσκος: Κοίτα μακριά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου