Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Κάπου εδώ τελειώνει...


Κάπου εδώ τελειώνει, ένα παραμύθι
κι ο καημός στα στήθη, γίνετε διπλός.
Ένας για το ψέμα, που έμοιαζε μ' αγάπη
και για τη συγνώμη, που έκρυβε μια απάτη.

Κάπου εδώ τελειώνει, και η κωμωδία
και η τραγωδία, που μου χάρισες.
Έκλαψα για σένα, γέλασες μαζί μου
έπαιξες μ' εμένα, φύγε απ' τη ζωή μου.

Φύγε απ' τη ζωή μου, να χαρείς μικρή μου
τα γλυκά σου νιάτα, και την ομορφιά.
Γλέντα τη ζωή σου, τ' όμορφο κορμί σου
να θυμάσαι όμως, έχεις και καρδιά.

Κάπου ε΄δω τελειώνει, και η αντοχή μου
φύγε απ' τη ζωή μου, να χαρείς μικρή μου.
Κάπου εδώ τελειώνει, κι η υπομονή μου
κι απ' τις Κυριακές μου, να χαθείς μικρή μου!

Στίχοι - Μουσική: Νίκος Μάρκου
Κιθάρα: Γιώργος Βαρτσάκης
Μπουζούκι - Τραγούδι: Νίκος Μάρκου

Πατήστε ΕΔΩ για να κατεβάσετε το τραγούδι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου