Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2022

Ένα αστείο είναι η ζωή [Μιχάλης Χανιώτης, Βαγγέλης Καπράλος] Εύα Σταμπολίδου

  Άστα τα τραγούδια, θα βρουν το δρόμο τους...


...και έτσι τα τραγούδια βρίσκουν τον δρόμο τους!
Ταξιδεύουν μέσω του διαδικτύου και φτάνουν σ' αυτούς για τους οποίους "προορίζονται", στους ακροατές!!!

Έτσι είναι... Αν ένα τραγούδι έχει κάτι να πει, δεν έχει ανάγκη ούτε από επανάληψη των στίχων, ούτε από την ύπαρξη ρεφρέν...

Ένα αστείο είναι η ζωή
Μουσική: Μιχάλης Χανιώτης
Στίχοι: Μ. Χανιώτης & Βαγγέλης Καπράλος
Τραγούδι: Εύα Σταμπολίδου

 

Το έχουμε πει πολλές φορές... Αν μας αρέσει ένα τραγούδι εδώ στο Tραγουδοποιός.GR, μας αρέσει για πάντα, γι αυτό θα το ξανακούμε... Εγώ κάθε φορά που το ακούω δακρύζω...

Διαβάστε παρακάτω τους στίχους και δείτε το σε ένα video από συναυλία του Μιχάλη Χανιώτη στην Κοζάνη...

Βγήκα μια βόλτα χθες το βράδυ,
κι όπως τριγυρνούσα σκεφτική,
νιώθω στα μαλλιά μου ένα χάδι
και τη σκιά μου, μες στο σκοτάδι
να μου ψιθυρίζει στη σιωπή!

Όμορφα είναι απόψε για σεργιάνι,
ο νοτιάς μυρίζει γιασεμί,
τρέχει η ζωή σαν το ποτάμι
και είναι κρίμα, όποιος τη χάνει,
ψάχνοντας το πως και το γιατί.

Δίωξε το σκοτάδι απ το μυαλό σου,
μη γυρνάς τη σκέψη στα παλιά,
εγώ είμαι ο άλλος εαυτός σου
και σου μιλάω, για το καλό σου,
ρίχ΄ τα όλα απόψε μια σπρωξιά.

Ξέχνα τον καιρό που όλο γκρινιάζει,
κάθε νύχτα φέρνει μιαν αυγή,
κι αν το αύριο χλωμό φαντάζει
μη σε τρομάζει, μη σε τρομάζει
ένα αστείο είναι η ζωή.

Ακούστε το τραγούδι και ζωντανά από συναυλία στην Κοζάνη...



Μας ακούτε ζωντανά μέσα από τη σελίδα του Τραγουδοποιός.GR 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου