Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Σκύλος


Σε μια παραλία, βρήκα ένα σκύλο
βρήκα ένα φίλο, επιτέλους κι εγώ
καθότανε μόνος, επάνω στην άμμο
θλιμμένα κοιτούσε, να τον λυπηθώ.

Και βρήκα το θάρρος, για να του μιλήσω
για όλα αυτά, που με πληγώνουν βαθιά
Και ίσως να είναι, ο μόνος στον κόσμο
που ακούει στ' αλήθεια, χωρίς να μιλά.

Ξαπλώνω στην άμμο, ανάβω τσιγάρο
τα μάτια μου κλαίνε, λες κι είμαι παιδί
Του λέω για μένα, για όσα έχω κάνει
για κάθε καλή και κακή μου στιγμή.

Και κείνος κουνούσε, δειλά την ουρά του
και τα άσπρα αυτιά του, να δει τι θα πω
Κοιτούσε θλιμμένα, με ανθρώπινο βλέμμα
τα ίδια περνούσε, με μένα θαρρώ.

Καθώς ξημερώνει, ο χρόνος τελειώνει
και είναι αλήθεια, αυτό που θα πω
Γυρίζει με βλέπει, στον ώμο μου γέρνει
και λέει μείνε λίγο, να μιλήσω κι εγώ.

Αυτή τη μουσούδα, που βλέπεις μπροστά σου
την έχουν κλωτσήσει, μάγκες πολλοί
Και έχω να φάω, κοντά δυο βδομάδες
και παρακαλάω, για λίγο ψωμί.

Γυρίζω και φεύγω, δειλά ντροπιασμένη
δεν ξέρω αν με παίρνει, συγνώμη να πω
Σε μια παραλία, βρήκα ένα σκύλο
μα βρήκα μαζί του, και εμένα θαρρώ.

Στίχοι - Μουσική: Έφη Ταχτσίδου & Κωνσταντίνος Κάτσος
Τραγούδι: Έφη Ταχτσίδου

1 σχόλιο: