Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Θα παίξω το μπουζούκι μου βαριά


Θα παίξω το μπουζούκι μου βαριά
και η καρδιά βαθειά θ' αναστενάξει
θα φτερουγίσει το μυαλό μου
και η σκέψη μαγικά
μεσ' τη φωτιά του λογισμού
απ' τα παλιά, θολές εικόνες θα μου τάξει.

Θα οδηγήσω τις χορδές μου απαλά
τα μάτια μου θα βλέπουν μα δε θα κοιτάνε
δεν θα με νοιάζει μεσ' την ώρα
που συμβαίνουν όλα αυτά
τα σκονισμένα αισθήματα,
που ανοίγουν δρόμο και μπροστά ξαναγυρνάνε.

Θ' αφήσω πια το νου ν' αναπαυθεί
της τελετής μου θα 'χει λήξει πια η ώρα
μα στην καρδιά μου κάτι ωραίο
θα 'χει ήδη τυπωθεί
και θα γυρίσω ήπια
χωρίς παράπονα στο τιποτένιο τώρα.

Στίχοι - Μουσική: Ισίδωρος Παπαδάμου
Μπουζούκι: Ανδρέας Παπαδάμου
Πιάνο: Αναστασία Παπαδάμου
Κοντραμπάσο: Μιχάλης Σιγανίδης
Δίσκος: Του διαβόλου τα λυχνάρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου