Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2022

Το παλιόσκαρο (τραγούδι) [Γ. Δαμιανίδης, Ν. Παπακώστας] Β. Καμπουρελάκος

 Άλλο ένα τραγούδι...


...είμαστε πολλοί, αλλά είμαστε σκόρπιοι!!!

 Άλλο ένα τραγούδι σε στίχους του Νίκου Παπακώστα (Ρόδινος δρόμος). Τη μουσική έχει γράψει ο Γιάννης Δαμιανίδης και περιλαμβάνεται στον δίσκο "Εγώ γι αυτόν τον έρωτα", στον οποίο τραγουδιστής είναι ο Βαλάντης Καμπουρελάκος.

Το παλιόσκαρο
Στίχοι: Νίκος Παπακώστας
Μουσική: Γιάννης Δαμιανίδης
Τραγούδι: Βαλάντης Καμπουρελάκος



Έπαιξαν οι μουσικοί:

Θοδωρής Στούγιος: Μπουζούκι, τζουρά, μπαγλαμά
Χρήστος Λαρίσης: Ηλεκτρική και ακουστική κιθάρα
Λεωνίδας Κυρίδης: Κοντραμπάσο και  Ηλ. μπάσο
Βαλάντης Καπουρελάκος: Δωδεκάχορδη κιθάρα
Αλέκος Παπαδόπουλος,Γιάννης Δαμιανίδης: Κρουστά:
Ηρακλής Παχίδης: Τύμπανα
Γιάννης Δαμιανίδης: Πιάνο, ενορχήστρωση

Διαβάστε τους στίχους του τραγουδιού...

Τις κρύες νύχτες που η σιωπή σκεπάζει τη φωνή μου
ένα τραγούδι του χαμού σκαλίζει την ψυχή μου.
Μην ακουστούνε οι λυγμοί βουή μες στο σκοτάδι
μην έρθει η μοίρα στα κρυφά και βρει κι άλλο ψεγάδι

Όσα χτυπήματα με βρουν εγώ θα τα αντέξω
γιατί είμαι ένα παλιόσκαρο κι έχει φουρτούνα έξω
Ξέρω, ζωή δεν μ’ αγαπάς μα κάτι μου χρωστούσες
να περπατήσω μια βραδιά στα στέκια που γυρνούσες

Αυτά που χρόνια έψαχνα σε ξένο μονοπάτι
ήταν εικόνες μιας στιγμής που έβρεχε η απάτη
Όσες χαρές περάσανε στα μάτια τα δικά μου
ήταν ό,τι δεν πρόλαβαν να πουν τα δάκρυά μου

Όσα χτυπήματα με βρουν εγώ θα τα αντέξω
γιατί είμαι ένα παλιόσκαρο κι έχει φουρτούνα έξω
Ξέρω, ζωή δεν μ’ αγαπάς μα κάτι μου χρωστούσες
να περπατήσω μια βραδιά στα στέκια που γυρνούσες

 

Μπορείτε να διαβάστε κείμενα και στίχους του Νίκου Παπακώστα από τον Ρόδινο δρόμο ΕΔΩ στο Τραγουδοποιός.GR 


Μας ακούτε ζωντανά μέσα από τη σελίδα του Τραγουδοποιός.GR 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου