Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2022

Α, ρε Πινόκιο... (Νοέμβριος 2022)

Καλό μήνα σε όλους, εντός κι εκτός Ελλάδας. Τα ψέμματα τελείωσαν, μπαίνουμε στην τελική ευθεία για τις εκλογές... Ε, ναι, ο τίτλος του σημερινού κειμένου είναι ο πλέον κατάλληλος. Παρακάτω θα ακούσετε και το σχετικό τραγούδι...

Το αποτέλεσμα των εκλογών σας το έχω πει είδη και όχι γιατί έχω μαντικές ικανότητες... Το έχω αναλύσει σε προηγούμενα κείμενα... Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα προετοιμαστούμε για τις εκλογές... Έκτος από τραγούδια που θα ακούμε για να μας θυμίζουν, έχω στο πρόγραμμα να ξεκινήσω και μια καινούρια κατηγορία αναρτήσεων στο blog. Ο τίτλος για την πρώτη ανάρτηση αυτής της κατηγορίας είναι "Το καλάθι του μαλάκα"

Τον προηγούμενο μήνα έγραψα νωρίς σήμερα είμαι εδώ στο "παρά πέντε" λίγο πριν φύγει ξ πρώτη του μηνός... Πάμε λοιπόν να ακούσουμε και το τραγούδι του τίτλου από τον υπέροχο Γιώργο Βαλιάκα και τους Ιδανικούς...

Α, ρε Πινόκιο, πως μ' έχεις καταφέρει...

Πινόκιο
Μουσική - τραγούδι: Γιώργος Βαλιάκας
Στίχοι: Ιωάννα Κατσίμπα



Τώρα μη ρωτήσεις για το ραδιόφωνο, σε παρακαλώ... Δεν έχω κάνει τίποτα τον προηγούμενο μηνά. Από ιδέες έχω πολλές, ο χρόνος για την υλοποίηση τους μου λείπει.

* * * * *

Τον μήνα που πέρασε είχαμε...

-  Παρουσίαση τραγουδιών σε στίχους του Νίκου Παπακώστα (Ρόδινος δρόμος) και μουσική του Γιώργου Τζιαφέττα την Κυριακή 4/12/2022 στο Θέατρο Φαργκάνη.

Σκέψεις - Ερωτήματα - Απορίες

- Όπως ακριβώς σας το είχα πει. Εκείνο το τριμμένο κασέρι παρέμεινε στα 3,40...

- Άντε τώρα που άρχισαν τα κρύα να αρχίσει και η χειμερινή σεζόν...

- Τρίχες, έξω κάθονται λιγότεροι και μέσα δεν μπαίνουν πολλοί γιατί δεν μπορούν να καπνίσουν.

- Φυσικά ξέρετε ποιοι την πληρώνουν...

- Ραντεβού την Άνοιξη...

- Έλα ρε, στο κοτόπουλο ανεβοκατεβάζουν την τιμή όπως τους βολεύει... 

- Προσφορά στην τιμή που το είχανε...


Το "Περάστε την πρώτη του μηνός" είναι η πρώτη ανάρτηση κάθε μήνα!
Εδώ σ' αυτήν την ανάρτηση μπορεί όποιος θέλει:
- Να κάνει ένα γενικό σχόλιο για τη σελίδα!
- Να εκφράσει μια απορία!
- Να κάνει μια ερώτηση!
- Να ανοίξει κάποιο θέμα για συζήτηση!
- Να πει μια απλή (αλλά τόσο σημαντική) καλημέρα!
...κάτι σαν ένα βήμα δημόσιου διαλόγου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου