Παρασκευή 1 Απριλίου 2022

Έχει βάσανα η ζωή μου... (Μάρτιος 2022)

Καλό μήνα σε όλους, εντός και εκτός Ελλάδας. Μετά από καιρό έκανα ξανά video για το περάστε την πρώτη του μηνός... Θα δείτε την αφεντιά μου όσοι δεν με έχετε γνωρίσει και θα ακούσετε και δυο τραγούδια...

Εντάξει, είμαι ανεπίδεκτος μαθήσεως... Μετά από δυο τρεις αποτυχημένες προσπάθειες για Live μετάδοση που έκανα τους προηγούμενους μήνες, σήμερα αποφάσισα να το γράψω πρώτα στο κινητό. Έκανα "μερικά" λειτουργικά λάθη,* αλλά όπως σας έχω ξαναπεί ότι γράφει δεν ξεγράφει... Δηλαδή το video γράφτηκε μία και μόνη φορά, χωρίς πρόβες... Δείτε το video και περιμένω τα σχόλια σας...

Έχει βάσανα η ζωή μου (Μάρτιος 2022)
Δείτε το video...


  * Ένα από τα λάθη που έκανα είναι ότι άργησα και το video ίσως να μην προλάβει να ανέβει την πρώτη του μηνός, αλλά ξημερώματα προς τις δύο του Μαρτίου...  

** Το video ξεκινάει σκοτεινά και με λάθος φορά, αλλά στη συνέχεια αλλάζει...

 
  * * * * *

Τον μήνα που πέρασε είχαμε...

-   Στην άκρη του ονείρου Στίχοι - μουσική: Αντώνης Βάμβουκας

Τζαμάλες Στίχοι: Νίκου Παπακώστας. Μουσική: Γιώργος Ρούγκας

- Την πρώτη εμφάνιση μετά την καραντίνα του Γιώργου Μιχαήλ και του Δημήτρη Βαβλιάρα!


Σκέψεις - Ερωτήματα - Απορίες

- Παρόλο που είμαι σίγουρος ότι το video θα ανέβει μετά τις δώδεκα εγώ πρέπει να κοινοποιήσω την ανάρτηση σήμερα.

- Αλλιώς τι "Περάστε την πρώτη του μηνός" θα είχαμε...

- Όσοι διαβάσετε αυτό το κείμενο πριν ανέβει το video να ξαναμπείτε στις 2 του μηνός για να το δείτε...



Το "Περάστε την πρώτη του μηνός" είναι η πρώτη ανάρτηση κάθε μήνα!
Εδώ σ' αυτήν την ανάρτηση μπορεί όποιος θέλει:
- Να κάνει ένα γενικό σχόλιο για τη σελίδα!
- Να εκφράσει μια απορία!
- Να κάνει μια ερώτηση!
- Να ανοίξει κάποιο θέμα για συζήτηση!
- Να πει μια απλή (αλλά τόσο σημαντική) καλημέρα!
...κάτι σαν ένα βήμα δημόσιου διαλόγου!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου