Πέμπτη 3 Μαρτίου 2022

Στην άκρη του ονείρου [Τραγούδι] Αντώνης Βάμβουκας

  Άστα τα τραγούδια, θα βρουν το δρόμο τους...


...και έτσι τα τραγούδια βρίσκουν τον δρόμο τους!
Ταξιδεύουν μέσω του διαδικτύου και φτάνουν σ' αυτούς για τους οποίους "προορίζονται", στους ακροατές!!!

Στην άκρη του ονείρου
Μουσική - τραγούδι: Αντώνης Βαμβούκας
Στίχοι: Α. Βαμβούκας & Στ. Καλογεράκης

 


Διαβάστε και του στίχους του τραγουδιού...

Στην άκρη του ονείρου θα ξεφύγω
εκεί που μου ανήκει μία θέση.
Εκεί θα βρω αυτά που μου χουν λείψει
και θα διαγράψω ότι δε μ΄αρέσει.

Κι αν δεν υπάρχει κάτι να πιστέψω
θα φτιάξω μια δικιά μου προσευχή.
Στα μέτρα μου κομμένη και ραμμένη
καλύτερη απ΄όσες μου ΄χουν πει.

Και θα χαθώ
στην άκρη του ουρανού.
Θα ξεχαστώ
στα πέλαγα του νου.

Βυθίζομαι στο γκρίζο που με πνίγει
δεμένος με μια αόρατη θηλιά.
Φοβάμαι μήπως χάσω τον εαυτό μου
βαθιά στην πλαστική μου μοναξιά.

Και αν μ΄αναζητήσεις να το ξέρεις
στην άκρη του ονείρου θα με βρεις.
Γιατί σε μια εποχή θρυμματισμένη
οι αλήθειες εξαντλήθηκαν νωρίς.

Και θα χαθώ
στην άκρη του ουρανού.
Θα ξεχαστώ
στα πέλαγα του νου.


Μας ακούτε ζωντανά μέσα από τη σελίδα του Τραγουδοποιός.GR 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου