Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

Άλλη μια μέρα...

Άλλη μια μέρα.
Άλλη μια μέρα, σαν όλες τις άλλες!
Μια μέρα για όλους!
Μα και μια μέρα για μένα!
Ρε, ακούς; Μια μέρα για μένα!
Πριν τριανταεννιά χρόνια
ήταν, πάλι μια μέρα.
Μια μέρα για όλους.
Μα και μια μέρα για μένα!
Μάνα, μ' ακούς; Μια μέρα για σένα!



Πλατεία Αριστοτέλους 05/11/2013
Εγώ τώρα δεν υπάρχω.
Μπορεί να με βλέπεις, να με ακούς...

αλλά εγώ δεν υπάρχω...
Μάλλον δεν υπήρχα ποτέ.
Ρε, ακούς; Δεν υπήρχα ποτέ...
Μόνο τότε ίσως...
εκείνες τις βραδιές, τις άδειες...
εκείνες τις μέρες...
εκείνες τις ώρες.
Μάνα, μ' ακούς; Τις αμέτρητες ώρες.


Πάντα μόνος μου ήμουν.
Με ανθρώπους τριγύρω, ήμουν μόνος...
και τώρα μόνος είμαι...
με παιδιά και γυναίκα.
Ρε, ακούς; Πάλι μόνος είμαι...
Πάντα μόνος θα είμαι.
Θα 'χω γύρω μου φίλους, γνωστούς...
μα πάλι μόνος θα είμαι...
Πάντα μόνος θα είμαι.
Μάνα μ 'ακούς; Πάντα μόνος...



Ν.Μ. 5 Νοεμβρίου 2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου