Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Χαμαιλέον


Ήθελες να φύγεις μόνη
λάθος στρίβεις το τιμόνι
και το δάκρυ σου στερεύει τη ζωή!
Φόρεσα κι εγώ τα μαύρα
κι έχω γίνει σαν τη Σαύρα
που το χρώμα της ν' αλλάξει δεν μπορεί!

Ήθελες να είσαι λέων
και μας βγήκες Χαμαιλέον
που τα μάτια του κοιτάνε στο παντού!
Έχεις γλώσσα που με φτάνει
και πολύ κακό μου κάνει
σαν γοργόνα ξεφτισμένη του γιαλού!

Τσόγλανε δε σε φοβάμαι
τώρα μόνος μου κοιμάμαι
και αυτό να το αλλάξεις δεν μπορείς!
Έψαξα να βρω τι τρέχει
στην καρδιά μου μέσα βρέχει
είσαι λάθος ου δεν το 'κανε κανείς!

Φόρεσα κι εγώ τα μαύρα
κι έχω γίνει σαν τη σαύρα
που το χρώμα της ν' αλλάξει δεν μπορεί!


Στιχοι - Μουσική: Δημήτρης Σκλιβάνος - Μπλάκυ -
Για να κατεβάσετε τα τραγούδια του Μπλάκυ που υπάρχουν στη σελίδα πατήστε ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου