Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

Γέλα παλιάτσο [Στίχοι τραγουδιών & video]


Πέφτει η αυλαία, τα μάτια κλείσε
κοίτα μην κλάψεις μεσ' στην σκηνή
ένα τραγούδι παράφωνο είσαι
και άδειο από δώρο κουτί!
Σβήσε το γέλιο, απ' τα κραγιόνια
την ναύλον σκίσε τώρα ματιά
σ' έχουν συνθλίψει ξανά τα βαγόνια
ο χρόνος κι η μοναξιά!

Γέλα παλιάτσο, γέλα σου λέω
γέλασε πάρα πολύ!
Σ΄αυτόν τον κόσμο, να κλαις, να κλαίω
τίποτα δεν ωφελεί!

Πέφτει η αυλαία, πάνω μου γύρε
μ' ένα κορμί ξανά να μου πεις
πόσες ανάσες η αγάπη μας πήρε
και έχουμε μείνει δίχως πνοή!
Κλείσε τα μάτια, πάνω μου μείνε
φιέστα αρχίζει τώρα τρελή
ρόλος στα μέτρα μου έλα και γίνε
μόνοι οι δύο στη σκηνή!

Γέλα παλιάτσο, γέλα σου λέω
γέλασε πάρα πολύ!
Σ΄αυτόν τον κόσμο, να κλαις, να κλαίω
τίποτα δεν ωφελεί!

Μουσική: Πέτρος Μαυρόπουλος
Στίχοι: Σωτήρης Νικολαΐδης
Τραγούδι: Χρήστος Στοΐκος
Δίσκος: 14 συνθέσεις



2 σχόλια:

  1. Καταπληκτικό τραγούδι!Ένα μεγάλο μπράβο στους συντελεστές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Νίκο!
    Αυτός ο δίσκος (14 συνθέσεις) ήταν και η αφορμή για τη δημιουργία της σελίδας το 2008. θυμάμαι τον Πέτρο στο νοσοκομείο μετά από εγκεφαλικό, να μου λέει για το δίσκο και ότι θα τον δίνει δωρεάν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή