Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Μάρκος ο Συριανός

Σαν σήμερα...

...το 1905,
γεννήθηκε ο Μάρκος Βαμβακάρης, στον Δανακό της Σύρου!
* * *
...κάπου στα μέσα της δευτέρας Γυμνασίου άρχισα να ακούω διάφορα "είδη μουσικής". Σε κάθε είδος έμενα κανά δυο, το πολύ τρεις μήνες. Άκουγα πολύ μουσική, αλλά δεν είχα "κολλήσει" με κάποιο "είδος". Στις αρχές της πρώτης Λυκείου, λοιπόν, ήρθε στη ζωή μου ο Μάρκος... και τα "σάρωσε" όλα...
Περάσαν πολλά χρόνια από τότε, περίπου 24... και ακόμα ακούω Μάρκο μου τα τραγούδια σου! Κι αν όχι κάθε μέρα, γιατί έτσι όπως έχει γίνει η ζωή μας, σήμερα το 2013, δεν βρίσκουμε κάθε μέρα το χρόνο να ακούσουμε μουσική, όλο και σιγοτραγουδώ κάποιο από αυτά, στο λεωφορείο, στο δρόμο, στη δουλειά... Να, πριν κάνα μήνα έκανα Μάρκο μου μια Play List με καμιά σαρανταριά από τα τραγούδια σου, όχι από τα πολύ γνωστά, από τα πιο άγνωστα και την ακούω σχεδόν κάθε μέρα!!! Η Play list Μάρκο μου είναι κάτι μαγικό... πατάω ένα κουμπί και ακούω όλα τα τραγούδια σου, με τυχαία σειρά, random το λένε αυτό!!! Πάντως έχω ακόμα τις δυο πρώτες κασέτες με τραγούδια σου που αγόρασα, από το μαγαζάκι κοντά στη Ροτόντα, στη Θεσσαλονίκη! Δεν τα ακούω όμως από τις κασέτες πλέον εδώ και χρόνια. τα έχω σε mp3 αρχεία. Αυτά τα mp3 αρχεία ήχου Μάρκο μου είναι πολύ βολικά! Τα έχω στο σπίτι, στη δουλειά, στο αμάξι, σε ένα άλλο μικρο κουτάκι, mp3φωνο το λένε κι έτσι μπορώ να τα ακούω ακόμα και στο λεωφορείο!!! Να τα πεις αυτά Μάρκο μου και στους άλλους, τον Μπάτη, τον Στράτο, τον Ανέστο... Διάλεξα κι ένα τραγούδι σου Μάρκο μου να το ακούσουμε παρέα! Το έβαλα από ένα βιντεάκι που βρήκα στο youtube Μάρκο μου. Δεν τον γνωρίζω αυτόν που το έκανε, αλλά έχει κάνει βιντεάκια για πολλά από τα τραγούδια σου Μάρκο μου...

Γειά σου Μάρκο, σου φωνάζω
και στα μάτια σε κοιτάζω...


Δεν θυμάμαι πόσες φορές ακριβώς έχω διαβάσει την αυτοβιογραφία σου Μάρκο μου, αλλά δεν έχει και τόση σημασία αυτό, γιατί την έχω πάντα εκεί δίπλα στο κρεβάτι μου και όταν καμία φορά το μπουζούκι μου έχει ακεφιές, ανοίγω το βιβλίο σου και του διαβάζω μερικές σελίδες και μετά αυτό ξαναβρίσκει το κέφι του...


1 σχόλιο: