Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Μάτια μου γλυκά

Μάτια μου γλυκά
σαν σας βλέπω στον παράδεισο με πάτε
στην ψυχή μου σαν τραγούδι μου μιλάτε
μάτια μου, μάτια μου!
Μάτια μου γλυκά
φωτεινά και γελαστά σαν φαναράκια
με κοιτούν και με τυλίγουν σαν χαδάκια
μάτια μου, μάτια μου


Μάτια μου
βλέπω μέσα σας βαθιά και ριγώ
πόνω δάκρυα ζεστά και μεθώ
μάτια μου!
Μάτια μου
στα μεγάλα μυστικά της καρδιάς
φύλαξε τον έρωτα της φωτιάς
μάτια μου, μάτια μου!

Μάτια μου γλυκά
με τα χείλη τρυφερά σας αναζητάω
ονειρεύομαι γλυκάπως σαςφιλάω
μάτια μου, μάτια μου!
Μάτια μου γλυκά
δεν αντέχω μακριά σας και χαλάω
σβήνω γίνομαι κομμάτια και πονάω
μάτια μου, μάτια μου!

Μάτια μου
βλέπω μέσα σας βαθιά και ριγώ
πόνω δάκρυα ζεστά και μεθώ
μάτια μου!
Μάτια μου
στα μεγάλα μυστικά της καρδιάς
φύλαξε τον έρωτα της φωτιάς
μάτια μου, μάτια μου!

Μουσική - Στίχοι: Πέτρος Μαυρόπουλος
Τραγούδι: Σοφία Τρεσίντση - Δέσποινα Καλανταρίου
Δίσκος: "14 συνθέσεις"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου