Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Το παραμύθι της αγάπης [Στίχοι τραγουδιών & Video]

Πίνω απ' της νιότης σου το φως
το ρόδα σου αγγίζω!
Μα της ψυχής τη μοναξιά
με δάκρυα τη στολίζω!
Έλα και δώσ' μου ένα φιλί
μια καληνύχτα πεσ' μου!
Ανθίζουν πάλι οι ομορφιές
μέσα από τις πληγές μου!


Στην αγκαλιά μου βρέθηκες
πουλί ξενιτεμένο!
Σου ξέφυγε ένα σ' αγαπώ
σαν ήσουν μεθυσμένο!
Φυτρώνουν αναστεναγμοί
στον κήπο της καρδιάς μου!
Απ' τους ανθούς βγαίνεις εσύ
κι' έρχεσαι στα όνειρά μου!

Κέρνα του δράκοντα κρασί
να πιεί και να μεθύσει!
Απ' τις σπηλιές του ουρανού
να βγει να σεργιανίσει!
Στο τέλος του παραμυθιού
πάντα νικάει η αγάπη!
Μα ο έρωτας σου είναι κυρά
μεσ' την καρδιά μου αγκάθι!



Στίχοι -Μουσική: Δημήτρης Βαβλιάρας
Τραγούδι: Γιώργος Μιχαήλ
Ενορχήστρωση: Μάκης Μαυρίδης
Δίσκος: "Κοίτα μακριά"



4 σχόλια:

  1. μπραβο παιδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου Ανώνυμε! (αν θες πες μας και τ' όνομα σου :)
    Από όσο ξέρω ο Δημήτρης ο Βαβλιάρας έχει ετοιμάσει καινούριο δίσκο... τον πέριμένουμε με αγωνία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η καινούρια δισκογραφική δουλειά του Δημήτρη Βαβλιάρα κυκλοφορεί από προχθές...

      Διαγραφή
  3. Το έμαθα Αλεξάνδρα, αλλά ακόμα δεν μπορεσα να τον ακούσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή