Κυριακή 26 Ιουνίου 2022

Πως πάει φίλε; [Νίκος Παπακώστας - Ρόδινος δρόμος]

 Κείμενο: Νίκος Παπακώστας


Πως πάει φίλε;
Βλέπεις; Είμαι ακόμα εδώ…
Στην ίδια δουλειά που με τρώει χρόνια.
Σαν σαράκι.
Στην ίδια πληκτική σχέση που δεν τολμώ να πω...
Έτσι απλά…
Φεύγω…
 
 
Στην ίδια πολύβουη και αφιλόξενη πόλη.
Με τους αδιάφορους ανθρώπους.
Στην ίδια ανυπόφορη γειτονιά.
Με τα πιτσιρίκια του διπλανού.
Να μου κομματιάζουν το μυαλό.
Κάθε βράδυ στις έντεκα.
Που τα βάζει με το ζόρι να κοιμηθούν.
Κι εγώ με τι κουράγιο Θεέ μου.
Πάνω στον υπολογιστή μερόνυχτα.
Να παλεύω να γράψω δυο τετράστιχα.
Που θα κατεβάσει πάλι απόψε.
Η αδυσώπητη από σκέψεις και όνειρα
Κούτρα μου…
Πάντα με ένα ποτήρι ουίσκι δίπλα στο κομοδίνο.
Και το σπίτι να ΄χει γεμίσει με καπνούς.
Απ΄ τα λιωμένα κεριά πλάι στο πορτατίφ.
Μη ρωτάς τι κάνω.
Στέκομαι ατάραχος και μονολογώ.
Κοίτα κατάσταση…
Που και να κάπνιζα κιόλας…
Σβήνουν οι φίλοι λέω…
Όπως τα κεράκια της λαμπρής…
Έξω στο δρόμο…
Πάνω-κάτω, πάνω-κάτω.
Κόσμος πάει κι έρχεται άσκοπα.
Πρωί, μεσημέρι, βράδυ κι ύστερα πάλι πρωί.
Έχω ξεχάσει στ΄ αλήθεια που βρίσκομαι.
Στην Πατησίων ή στην Τσιμισκή;
Φίλε είσαι εδώ;
Μ΄ ακούς ακόμα;
Νόμιζα κουράστηκες;
Σε πήρα μονότερμα βλέπεις με την φλυαρία μου.
Το συνηθίζω πότε-πότε να ξέρεις…
Τι φταις κι εσύ κακόμοιρε που τη βγάζεις
Εικοσιτέσσερις ώρες κλεισμένος σε ένα περίπτερο.
Για ένα φτηνό μεροκάματο;
Σειρά σου…
Θα μου πεις κι εσύ τα δικά σου τώρα;
 
*Στην Κατερίνα Γώγου
 
Εμένα οι φίλοι μου είναι
Μουσική: Νίκος Μαϊντας - Στίχοι: Κατερίνα Γώγου
Σωκράτης Μαλαμάς & Magic de Spell

 

Μπορείτε να βρείτε τον Ρόδινο δρόμο και στο facebook:
https://www.facebook.com/rodinosdromos/
 


Μας ακούτε ζωντανά μέσα από τη σελίδα του Τραγουδοποιός.GR 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου