Κυριακή 22 Μαΐου 2022

Άκαφτα κεριά [Νίκος Παπακώστας - Ρόδινος δρόμος]

 Κείμενο: Νίκος Παπακώστας


Περνούν τα χρόνια μου συχνά με άδεια τσέπη.
Πως ξεγελάω αυτόν τον δύσκολο καιρό;
Που με πηγαίνει από το ύστερα στο πρέπει.
Κι έχει ολοένα το μυαλό του στα ρεπό.


Κι εγώ που νόμιζα για πάντα πως θα ζήσω.
Κι όλα τα λίγα πως θα τα ΄βλεπα πολλά.
Σήμερα φίλοι μου για πάρτη σας θα σβήσω.
Των γενεθλίων μου τα άκαφτα κεριά.

Φεύγει το τρένο της ζωής με δίχως φρένα.
Φεύγει κι ο Μάης λες και είναι βιαστικός.
Χίλια λουλούδια κατακόκκινα σαν αίμα.
Έχει γεμίσει της ψυχής μου ο σταθμός.

Γιορτή (Τρύπες)
Μουσική: Μπάμπης Παπαδόπουλος
Στίχοι: Γιάννης Αγγελάκας

 

Μπορείτε να βρείτε τον Ρόδινο δρόμο και στο facebook:
https://www.facebook.com/rodinosdromos/

 


Μας ακούτε ζωντανά μέσα από τη σελίδα του Τραγουδοποιός.GR 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου