Σάββατο 26 Ιουνίου 2021

Δεύτερη ζωή [Νίκος Παπακώστας - Ρόδινος δρόμος]

Κείμενο: Νίκος Παπακώστας


Γεννήθηκα σε κόκκινο πανί
Που δέσαν στο κατάρτι οι σειρήνες
Μου φόρεσαν το ψεύτικο φιλί
Να με κοιτούν σαν κούκλα στις βιτρίνες 
 

Στην έρημο βαφτίστηκα θνητός
Στον ουρανό με βρήκαν πληγωμένο
Με κυνηγάει της τέχνης ο αχός
Στον κήπο της Εδέμ βασανισμένο
 
Ποιος πάτησε στεριά θαλασσινή
Και γέμισαν τα μάτια μου αλμύρα
Ποιος έδεσε με κόμπο τη στιγμή
Και έφερε στα μέτρα του τη μοίρα
 
Δεν έχω σώμα λεύτερο να μπω
Το σπίτι μου θα χτίσω στο φεγγάρι
Τον δαίμονα που κρύβω και μισώ
Θα τον στολίσω σαν μαργαριτάρι
 
Τον άλλο μου εαυτό ακολουθώ
Που αντίθετα στο κύμα επιμένει
Κι αν φτάσω σ΄ ένα τέλειο κενό
Μια δεύτερη ζωή θα περιμένει

Το πάρτυ
Στίχοι - μουσική: Μάνος Χατζιδάκις
Τραγούδι: Δημήτρης Χόρν
Ακούστε το τραγούδι...


Μπορείτε να βρείτε τον Ρόδινο δρόμο και στο facebook:
https://www.facebook.com/rodinosdromos/

 


Μας ακούτε ζωντανά μέσα από τη σελίδα του Τραγουδοποιός.GR 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου