Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

Βουλιάζω [Στίχοι τραγουδιών & Video]


Βουλιάζω σαν χώρα αλλά δεν φταίω εγώ
οι άλλοι μου φταίνε που μ' έφεραν εδώ
ο Kώστας, ο Τάκης, ο Καραμάν Αλής
Σημίτης, Γιωργάκης κι ο μάγκας κι ο νταής.

Βουλιάζεις σαν πέτρα, σαν τον Τιτανικό
φτωχή μου πατρίδα, ποιοι σ' έφεραν εδώ
φωστήρες και γόνοι τζακιών περιωπής
σε στήσαν σε τοίχο σαν της Καισαριανής.

Αν έχεις εταίρους, τι θέλεις τους εχθρούς
αν έχεις Ομπάμα, τι θες τους Γερμανούς
αν έχεις Ευρώπη τι θες τους Ταλιμπάν
αν έχεις τόσες λύσεις τι θέλεις τόσα αν;

Βουλιάζει η χώρα και τι να κάνω εγώ
ψηφίζω, αλλάζουν και είναι πάλι εδώ
τα έχω χαμένα, δεν έχω για καφέ
θα κάνω πορεία από τον καναπέ.



Στίχοι - μουσική: Δημήτρης Μητσοτάκης
Τραγούδι: Δημήτρης Μητσοτάκης & Γρηγόρης Κλιούμης

Πατήστε ΕΔΩ για να κατεβάσετε δωρεάν το τραγούδι!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου