Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Ψεύτικος είναι ο ντουνιάς...

Σαν σήμερα...
Στις οχτώ Φεβρουαρίου 1972 έφυγε ο Μάρκος...


Αυτήν την ψεύτικη ζωή
πρέπει να τη χαρούμε!
πρέπει να τη γλεντήσουμε
όπως και να τη βρούμε!

Ψεύτικος είναι ο ντουνιάς
και ψεύτικη η ζωή μας!
Αφού στη μαύρη γη θα μπει
μια μέρα το κορμί μας!




Δεν ξέρω γιατί, αλλά όταν τα πράματα δεν μου πάνε καλά, όταν όλα γύρω μου δυσκολεύουν, βάζω και ακούω αυτό το τραγούδι του Μάρκου! Για κάποιο λόγο μου δίνει αισιοδοξία! Στο κάτω κάτω, έτσι όπως τα λέει είναι...
     Το χρήμα και την εμορφιά ο χάρος τα μαραίνει
     σ' αυτόν τον ψεύτικο ντουνιά μόνο η κακία μένει

Ε, κι αν είμαι κάπου που δεν μπορώ να το ακούσω, το τραγουδάω...
Κι αν πάλι δεν μπορώ να το τραγουδήσω δυνατά... το μουρμουρίζω από μέσα μου...

Ψεύτικος είναι ο ντουνιάς
Μάρκος Βαμβακάρης - 1948

Παρακάτω έβαλα δύο βιντεάκια που βρήκα στο youtube...
Και στα δύο θα δείτε τον Μάρκο στο πάλκο ζωντανά...


Η άτακτη
Από εκπομπή της Γερμανικής τηλεόρασης.

Από την ταινία του Γκρεκ Τάλλας 
Κατηγορούμενος ο έρως

Υ.Γ.

- Όποιος θέλει να ακούσει όλα τα τραγούδια του Μάρκου μπορεί!!!
   Στη Ρεμπετοσελίδα

- Τη φωτογραφία την βρήκα στην Βικιπαίδεια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου