Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

1000 τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη Δωρεάν

1000 τραγούδια (50 cd) διανέμονται δωρεάν στο διαδίκτυο!!!

Έχει καιρό που ξεκίνησε η δωρεάν διάθεση των τραγουδιών, αλλά εγώ σήμερα το έμαθα... βλέπεις όταν ξεκίνησε, εγώ τα μόνα μπλοκ που ήξερα ήταν αυτά που έγραφα στιχάκια...


Διαβάστε παρακάτω τα λόγια του Μ.Θεοδωράκη στο οπισθόφυλλο...


Χαιρετίζω την πρωτοβουλία αυτών των αγνώστων σε μένα φίλων, τους οποίους ευχαριστώ για την ερασιτεχνική έκδοση και δωρεάν διάδοση των 1000 τραγουδιών μου. Φυσικά αν και όχι όλα,πάντως ένα σημαντικό μέρος από αυτά είναι, με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο, γνωστό στο ευρύ κοινό. Όμως, όχι όλα μαζί. μερικοί γνωρίζουν ένα Α μέρος του, άλλοι ένα Β, άλλοι ένα Γ και ούτω καθ' εξής...
...Έτσι, χαίρομαι διπλά που τα 1000 τραγούδια προχωράνε μέσα στον Λαό από χέρι σε χέρι, αργά αλλά σταθερά, έως ότου φτάσουν και στον τελευταίο Έλληνα, που όπως έχω πει, "έχει κλείσει μεσ' την καρδιά του την Ελλάδα". Και είμαι βέβαιος ότι αυτοί που θα έχουν την υπομονή και το ενδιαφέρον να γνωρίσουν και τα 1000 τραγούδια, θα βρουν εκεί μέσα το το κύριο στοιχείο που με οδήγησε στη ζωή και στο έργο μου: την Ελληνικότητα που αυτόν τον καιρό περνά μια από τις μεγαλύτερες δοκιμασίες, μέσα στη χιλιόχρονη ιστορία αυτού του τόπου και αυτού του Έθνους.
Για όσους ανησυχούν προβληματίζονται και αναζητούν λύσεις, πρέπει να ξέρουν ότι όλα ξεκινούν από τρεις λέξεις: Ελλάδα, Πατρίδα, Ελληνικότητα. Και γι αυτόν κυρίως τον λόγο θέλω τα 1000 τραγούδια να φτάσουν σε κάθε γωνιά της ελληνικής γης και σε κάθε πτυχή της ελληνικής ψυχής, γιατί τότε μόνο πιστεύω ότι η ψυχή μου θα βρει ανάπαυση.
Μίκης Θεοδωράκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου