Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2023

Παιδί του Πόντου (Τραγούδι) [Μ. Σεβίλογλου, Γ. Κορδελλάς] Λ. Μπαλάφας

 Άστα τα τραγούδια, θα βρουν το δρόμο τους...


...και έτσι τα τραγούδια βρίσκουν τον δρόμο τους!
Ταξιδεύουν μέσω του διαδικτύου και φτάνουν σ' αυτούς για τους οποίους "προορίζονται", στους ακροατές!!!

Ένα καινούριο τραγούδι... Νομίζω είναι και η πρώτη συνεργασία του Λεωνίδα Μπαλάφα με τον Μάκη Σεβίλογλου... Όπως έχω ξαναπεί εδώ θα ακούμε αυτά που μας αρέσουν κι ας μην τα παίζουν τα "μεγάλα" ραδιόφωνα...

Παιδί του Πόντου
Μουσική: Μάκης Σεβίλογλου
Στίχοι: Γιώργος Κορδελλάς
Τραγούδι: Λεωνίδας Μπαλάφας


Διαβάστε τους στίχους του τραγουδιού...

Προικιά μου σαν γεννήθηκα
χρυσάφια εγώ δεν είχα
Κληρονομιά μου δώσανε
μια μαχαιριά στα στήθια
και της φυλής μου τον καημό
του πόνου την αλήθεια.

Μάνα στο Πόντου τα νερά
με βάφτιζες τα βράδια
σαν με νανούριζαν γλυκά
της γλώσσας μας τα χάδια

Κι ήσουνα κόρη Αργοναυτών
και Ακριτών μητέρα
Πριγκίπισσα των Κομνηνών
πρόσφυγα θυγατέρα

Πορεύτηκα στα δύσβατα
με τον σταυρό στον ώμο
Στο σταυροδρόμι διάλεξα
τον δύσκολο τον δρόμο
Και χόρεψα μεσ΄ τη φωτιά
και πάλεψα τον τον χρόνο.

Μάνα του Πόντου τα παιδιά
χορεύουν με τη μοίρα
Βογκάει η γη στο πάτημα
στη δοξαριά η λύρα
Μ΄ ένα κερί στη Σουμελά
και πάλι σ΄ ανταμώνω
Μάνα σε νοιώθω πιο πολύ
τώρα που μεγαλώνω.


Μας ακούτε ζωντανά μέσα από τη σελίδα του Τραγουδοποιός.GR 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου