Τρίτη 1 Αυγούστου 2023

Κάνα τραγουδάκι ρε παιδιά... (Ιούλιος 2023)

Καλημέρα και καλό μήνα! Για άλλη μια χρονιά θα πω το ίδιο, αυτό που λέω τέτοια εποχή... Αύγουστος είναι θα περάσει... Το χειρότερο όμως δεν είναι η μιζέρια της φράσης, αλλά το ότι αμέσως μετά θα έρθει ο Σεπτέμβριος...


...και από τον Σεπτέμβριο δεν περιμένω κάτι καλό... Το μόνο ευχάριστο είναι ότι ίσως ξεκινήσουμε φέτος σχετικά νωρίς να ρίχνουμε καμιά πενιά... σε κάνα μαγαζί... Να μαζευόμαστε και να τραγουδάμε...
Όπως έχω ξαναπεί, τα τραγούδια που μας αρέσουν θα τα ξανακούμε... Ένα από τα αγαπημένα μου του Λεωνίδα Μπαλάφα...

Στο λιμανάκι των Ψαρρών
Στίχοι - τραγούδι: Λεωνίδας Μπαλάφας
Μουσική: Λεωνίδας Μπαλάφας & Παντελής Πέτρου
Δείτε το video...



Φυσικά όπως θα μαντέψατε και τον προηγούμενο μήνα ήμουν σε κατάσταση "αποσύνθεσης" και δεν έχω κάνει σχεδόν τίποτα για το ραδιόφωνο. Θυμήθηκα όμως και ένα ακόμα αγαπημένο τραγούδι, του Δημήτρη Μητσοτάκη...

Βουλιάζω σαν χώρα
Στίχοι - μουσική: Δημήτρης Μητσοτάκης



Έχω την αίσθηση ότι υπάρχει μια έλλειψη σε καινούρια τραγούδια, μια στασιμότητα... Ελπίζω να είναι λάθος η σκέψη μου και απλά να οφείλετε στο ότι δεν ψάχνω όπως παλιότερα... Αν ακούσετε κάνα καλό καινούριο τραγούδι πείτε μου... Ε, ναι θέλω να είναι και καλό ! ! ! 

* * * * *

Τον μήνα που πέρασε είχαμε...

-  Λήθη [Νίκος Παπακώστας - Ρόδινος δρόμος]

- Σχολιαστικώς: Ρε την καημένη την κιθάρα...


Σκέψεις - Ερωτήματα - Απορίες

- Η βενζίνη πλησιάζει στα 2 ευρώ...

- Ίσως και να τα έφτασε από προχθές που έβαλα...

- Μάλλον θα ξαναπέσει πριν τις επόμενες εκλογές.

- Σε τέσσερα χρόνια μάλλον...

- Άκουσα και κάτι για ιδιωτικά πανεπιστήμια...

- Μην ξαφνιάζεσαι αυτός που ψήφισες το υποστηρίζει εδώ και πολλά χρόνια.

- Όπως ο προηγούμενος που ψήφισες, ο προδότης.

- Υποστήριζε πολλά χρόνια πριν, το ξεπούλημα της Μακεδονίας...

Εγώ θα το θυμίζω μήπως και σταματήσουμε να ξεχνάμε...

Αυτοί οι 153 ψήφισαν την συμφωνία των Πρεσπών.



Το "Περάστε την πρώτη του μηνός" είναι η πρώτη ανάρτηση κάθε μήνα!
Εδώ σ' αυτήν την ανάρτηση μπορεί όποιος θέλει:
- Να κάνει ένα γενικό σχόλιο για τη σελίδα!
- Να εκφράσει μια απορία!
- Να κάνει μια ερώτηση!
- Να ανοίξει κάποιο θέμα για συζήτηση!
- Να πει μια απλή (αλλά τόσο σημαντική) καλημέρα!
...κάτι σαν ένα βήμα δημόσιου διαλόγου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου