Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017

Χαρά μου εσυ και όνειρο... (Μάρτιος 2017)

Από τότε που ξεκίνησα το blog, πάντα φοβόμουν ότι θα έρθει κάποια στιγμή που δεν θα προλάβω να γράψω το "Περάστε την πρώτη του μηνός"... Ήρθε αυτή η στιγμή και δεν είναι για καλό... Δεν έχω παρά ελάχιστα λεπτά στη διάθεση μου... Σας τα αφιέρωσα...

Καλό μήνα, εντός και εκτός Ελλάδας!

Χαρά μου εσύ και όνειρο
όνειρο της ζωής μου..

* * * * * 
Το μήνα που πέρασε είχαμε:

Συναυλίες - Εμφανίσεις:
- Οι Άμβυκες στο ΝΕΟΝ.
- Οι MelodB στο Δέντρο στο μπαρ.
- Ο Γιώργος Μιχαήλ και ο Δημήτρης Βαβλιάρας στον Σταυρό του Νότου.

Στίχοι τραγουδιών:
- Βουλιάζω (Δημήτρης Μητσοτάκης)
- Φούσκα (Θεόφιλος Ματθαίου)


Το "Περάστε την πρώτη του μηνός" είναι η πρώτη ανάρτηση κάθε μήνα!
Περιλαμβάνει μια ανασκόπηση και τα στατιστικά του μήνα που πέρασε!
Εδώ σ' αυτήν την ανάρτηση μπορεί όποιος θέλει:
- Να κάνει ένα γενικό σχόλιο για τη σελίδα!
- Να εκφράσει μια απορία!
- Να κάνει μια ερώτηση!
- Να ανοίξει κάποιο θέμα για συζήτηση!
- Να πει μια απλή (αλλά τόσο σημαντική) καλημέρα!
...κάτι σαν ένα βήμα δημόσιου διαλόγου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου