Παρασκευή 1 Ιουλίου 2016

Μπουζούκι μου διπλόχορδο... (Ιούνιος 2016)

Συνεχίζουμε στον ίδιο ρυθμό... Τι ρυθμό, δηλαδή, τρίχες... Έξι αναρτήσεις αυτόν τον μήνα... Α, καλά που το θυμήθηκα, καλό μήνα!!!
Παλί εδώ, μπροστά στην οθόνη την τελευταία στιγμή. Μόλις μπήκαμε στην 1η του μηνός. Θέμα δεν έχω για αυτόν τον μήνα, έχω όμως τραγούδια... Πριν δυο μέρες βγήκα το βράδυ στο μπαλκόνι, παρέα με το μπουζούκι. Δεν έπαιξα πολύ, το κράτησα όμως στα χέρια για ώρα, έτσι χωρίς να παίζω... Ομολογώ ότι ήταν πολύ καλή παρέα...

Μπουζούκι μου διπλόχορδο
μπουζούκι μου καημένο!
Μονάχα εσύ παρηγορείς
κάθε φαρμακωμένο!

[Μάρκος Βαμβακάρης, 1937]

Κάποια στιγμή πρέπει να σας διηγηθώ τι έκανα στις 7 Δεκεμβρίου 1991, στα μπλε παράθυρα, θρυλική ταβέρνα της Θεσσαλονίκης. Εκείνη την ημέρα είχα ψιλοβγάλει να παίζω το "Μπουζούκι μου διπλόχορδο". Άλλη φορά όμως, γιατί η ιστορία είναι μεγάλη, αρχίζει στις 7 Δεκεμβρίου 1991 και τελειώνει στις 2 Φεβρουαρίου 1992...

Τα μπλε παράθυρα
[Μάρκος Βαμβακάρης, 1938]

Κάπου εδώ πρέπει να σταματήσω το γράψιμο, διότι το youtube έχει πάρει φόρα και παίζει τραγούδια του Μάρκου και δεν είμαι για ξενύχτι, το πρωί έχει ξύπνημα νωρίς...
Θα πω όμως κάποια πράγματα επιγραμματικά:
- Γιώργο, τα τραγούδια σου είναι έτοιμα να μπουν στη σελίδα εδώ και δυο μήνες, αλλά δεν μπόρεσα να βρω ένα ήσυχο βράδυ για να ετοιμάσω την αρχική ανάρτηση...
- Μαρία, περιμένω τον τίτλο για την ιστορία σου :)

Θα κλείσω με ένα τραγούδι που έβαλα στο youtube πριν λίγες μέρες. Αν και έχει μπει στη σελίδα πριν από καιρό, δεν υπήρχε video...

Πνίγομαι
Μουσική: Κώστας Τρικάλης - Στίχοι: Κάτια Ρίσκα



* * * * *

Τον μήνα που πέρασε είχαμε...

Συναυλίες - εμφανίσεις: 
- Ο Γιώργος Μιχαήλ και ο Δημήτρης Βαβλιάρας στο GALLERY και στον ΚΗΠΟ ΤΟΥ ΜΥΛΟΥ.
- Ο Γιώργος Ρούγκας στον ΑΠΟΣΠΕΡΙΤΗ. 
- Ο Θεόφιλος Ματθαίου στο ΚαΦεΛαΦαμ και στο Καφέ Αμάν


Το "Περάστε την πρώτη του μηνός" είναι η πρώτη ανάρτηση κάθε μήνα!
Περιλαμβάνει μια ανασκόπηση και τα στατιστικά του μήνα που πέρασε!
Εδώ σ' αυτήν την ανάρτηση μπορεί όποιος θέλει:
- Να κάνει ένα γενικό σχόλιο για τη σελίδα!
- Να εκφράσει μια απορία!
- Να κάνει μια ερώτηση!
- Να ανοίξει κάποιο θέμα για συζήτηση!
- Να πει μια απλή (αλλά τόσο σημαντική) καλημέρα!
...κάτι σαν ένα βήμα δημόσιου διαλόγου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου