Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Το παραμυθοτάξιδο [Στίχοι, μουσική: Γιώργος Μιχαήλ] ...(Μάρτιος 2015)

Καλό μήνα!!!
Εντός κι εκτός Ελλάδας!!!
Έχω ευχάριστα και δυσάρεστα νέα.
Με ποια ν' αρχίσω;
Μάλλον θα τα πω μπερδεμένα όπως είναι μέσα στο κεφάλι μου...

Δυσάρεστο: Το Laptop μου πέθανε, το Τραγουδοποιός.Gr ψάχνει καινούριο υπολογιστή...
Ευχάριστο: Κάηκε η μητρική... ο σκληρός δίσκος σώθηκε!!!
Δυσάρεστο: Έχω πολλά καινούρια τραγούδια να σας δώσω, αλλά δεν πρόλαβα...
Ευχάριστο: Πολλά καινούρια τραγούδια, αγνώστων και γνωστών δημιουργών είναι σε "λίστα αναμονής" για να ταξιδέψουν μέσω του Τραγουδοποιός.GR!!!
Δυσάρεστο: Χθες, από έναν συνδυασμό πραγμάτων και καταστάσεων και με αποκορύφωμα ένα ελεεινό τηλεφώνημα, κόντεψα να σαλτάρω, μου γύρισε το μυαλό...
Ευχάριστο: Έτσι όπως ήμουν χάλια, ήρθε στα χέρια μου ένα μπαγλαμαδάκι και έγραψα ένα καινούριο τραγούδι!!!
Δυσάρεστο: Τους τελευταίους μήνες κόντευα να σκάσω... γιατί ο Μιχαήλ δεν παίζει μπουζούκι στις συναυλίες... 
Ευχάριστό: Ο Μιχαήλ ξανάπιασε το μπουζούκι και ηχογράφησε...!!!
Το τραγούδι είναι παλιό, αλλά ηχογραφήθηκε πριν λίγες μέρες...

Το παραμυθοτάξιδο
Στίχοι - Μουσική: Γιώργος Μιχαήλ
Τραγούδι: Δέσποινα Μακεδόνα
Μπουζούκι: Γιώργος Μιχαήλ
Κιθάρα - Μπάσο: Δημήτρης Βαβλιάρας
Ακορντεόν: Δέσποινα Νταβατζή



Αυτά για σήμερα! Άλλο ένα "Περάστε την πρώτη του μηνός" έφθασε στο τέλος του! 'Ηθελα να γράψω περισσότερα, αλλά αύριο είναι άλλη μια δύσκολη μέρα, στον αγώνα της επιβίωσης και η ώρα πέρασε...
Ένα μεγάλο ευχαριστώ απ' τα βάθη της καρδιάς μου σε όλους για τα μηνύματα και τα καλά σας λόγια!!! Να ξέρετε ότι μου δίνουν δύναμη και υπόσχομαι να κάνω ότι μπορώ, ώστε το Τραγουδοποιός.GR να γίνει ακόμα μεγαλύτερο...

* * * * *

Τον μήνα που πέρασε...
Στις Μικρές Ιστορίες Τραγουδιών η ιστορία του "Μπιτ Παζάρ" του Θεόφιλου Ματθαίου!

Συναυλίες - εμφανίσεις:
- O Γιώργος Μιχαήλ και το Δημήτρης Βαβλιάρας στο ΛΑΚΤΑΡΙΟΥΣ στην Κοζάνη.
- Ο Γιώργος Βαλιάκας και Ιδανικοί στο... ΠΕΡΙΠΟΥ, στη Λάρισα.
- Ο Αποστόλης Δημητρακόπουλος και η Νατάσσα Χρηστίδου στους ΠΕΡΙΚΛΗΔΕΣ και στο Thebarrister.
- Τα αδέλφια τάδε στον ΙΑΝΟ.
- Ο Βασίλης Αναγνώστου στην Καλαμάτα.

Τους στίχους από τρία τραγούδια "Μπιτ Παζάρ" του Θεόφιλου Ματθαίου, "Καλώδια" του Κώστα Λόζου και "Σαν της λίμνης τα νερά" του Νίκου Μάρκου!

Νέο μέλος στο blog o Γιάννης Νικολάου!


Το "Περάστε την πρώτη του μηνός" είναι η πρώτη ανάρτηση κάθε μήνα!
Περιλαμβάνει μια ανασκόπηση και τα στατιστικά του μήνα που πέρασε!
Εδώ σ' αυτήν την ανάρτηση μπορεί όποιος θέλει:
- Να κάνει ένα γενικό σχόλιο για τη σελίδα!
- Να εκφράσει μια απορία!
- Να κάνει μια ερώτηση!
- Να ανοίξει κάποιο θέμα για συζήτηση!
- Να πει μια απλή (αλλά τόσο σημαντική) καλημέρα!
...κάτι σαν ένα βήμα δημόσιου διαλόγου!

Οδηγίες για το κατέβασμα των τραγουδιών

https://www.facebook.com/tragoudopoios

2 σχόλια: